تفلون نسوز در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Fireproof Teflon-1
Fireproof Teflon-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


ابعاد در حالت رول و ورق متفاوت است. . در حالت رولی ضخامت بین ٫ تا ۵ میلیمتر و عرض هایی بین تا سانتی متر دارد و این ابعاد در حالت ورق کاملا متفاوت می باشد . ورق ها عموما ضخامت زیادی دارند و این ضخامت از ۵ تا ۵ میلیمتر متفاوت است. . از طرفی ابعاد در حالت ورق محدود به ابعاد در سانتی متر و یا در سانتی متر است. .

نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه فعالیت در زمینه فروش انواع فراورده های نسوزبه مدیریت آقای رضایی فروش انواع فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با بهترین قیمت نسبت به رقبا و بدون هرگونه واسطه محصول مورد نظر را برای شما عزیزان در هر جای کشور که باشید ارسال مینماید. جهت خرید و اطلاع از قیمت روز فراورده های نسوز با ما در تماس باشید.

تفلون نسوز در واقع یکی از پر کاربردترین محصولات نسوز است. که به واسطه خصوصیاتی که دارد توانسته جای خود را در زندگی انسان باز کند . این محصول در واقع تحت نام تجاری PTFE شناخته می شود که ترکیبی ساخته شده از پلی تترافلوراتین است. . این ماده می تواند دما های بالایی را تحمل نماید و به همین جهت می تواند در بخش های مختلف صنایع به عنوان یک ماده نسوز مورد است.فاده قرار بگیرد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه