منسوجات نسوز در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


صنعت گستران جهت نیل به اهداف خود که همانا ارائه بهترین کیفیت ، خدمات و محصولات با است.انداردهای بین المللی و ارائه آن به تولید کنندکان و مصرف کنندکان داخلی می باشد گامی موثر برداشته تا هم افزایی توان عملیاتی با شرکت ها و کارخانه های فعال داخلی در این زمینه را گسترش دهد. از مهمترین افتخارات فروشگاه ما این است. که در طول بیش از چند دهه فعالیت خود توانسته است. مورد اعتماد برترین شرکت ها و سازمانهای کشور قرار گیرد. این فروشگاه با اتکا به کارکنان متخصص ، متعهد و با تجربه ی خود در پی برآورده سازی نیازها و ارتقای رضایت مشتریان بازار داخلی می باشد تا برای خود و صنعت نفت ، پتروشیمی و فرآورده های نسوز افق روشن و رو به توسعه ای را ترسیم نماید.

نسوز صنعت پارس در سال با افتتاح فروشگاه و نمایشگاه مرکزی خود در خیابان امیرکبیر جهت ارائه انواع مواد اولیه ، واشـر ، پلیمر ، شیلنگ ، قطعات صنعتی و عایق های حـرارتی و برودتی افتتاح و فعـالیت های خود را در راستای مشتری مداری و ارتباط با واحدهای صنعتی ، متمرکز نمود . پس از آن در راستای سیاست گذاری و بسترسازی رشد و توسعه در سال با لطف ایزد منان و با تهیه ماشین آلات پیشرفته جهت بافت پکینگ و تولید واشرهای آب بندی ، دبل جکت ، اسپیرال وُند و قطعات صنعتی با رعایت است.انداردهای لازم و همچنین تکیه بر نیروی انسانی متخصص ، کارگاه خود را راه اندازی نمود . با این اقدام همگام با خود کفایی در عرصه تولید این محصولات ، توانست با کاهش هزینه ها ، افزایش کیفیت ، ایجاد فضای رقابتی و مشارکت فزاینده در پیشرفت های صنعتی و نهادینه کردن فرهنگ بومی سازی ، تاثیر به سزایی در ارتقای توان تولید داخلی ایجاد و جایگاه ویژه ای را در بازارهای داخلی جهت گسـترش تامین مواد اولیه و توسعه خدمات در اجـرای پروژه های مهم صنعتی کشور کسب نماید .

این محصول شامل توده ای از الیاف بلند و نسوز سرامیکی با توزیع جهات اتفاقی است.، جایگزین مناسب آزبست بوده و از کاربردهای آن می‌توان به اتصالات انبساطی ،تعمیرات اضطراری و فوری، درزبندی حرارتی دیواره‌های دیگ‌های بخار و کوره‌ها و کاربرد در ساخت مواد کامپوزیتی زمینه پلاستیکی و رزینی اشاره نمود.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه