سرامیک نسوز در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Refractory ceramic-1
Refractory ceramic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


عضو هیات مدیره این شرکت دانش بنیان عنوان کرد: جدای از درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر نفوذ ناپذیری مواد شیمیایی که از اصلی ترین خصوصیات نسوز است.، سرامیک های نسوز قادر هستند در برابر ترکیبات شیمیایی، خوردگی و همچنین فشارهایی که بر آن وارد می شوند مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهند.

با توجه به مقاومت سرامیک نسوز در حرارت های بسیار بالا، از این محصولات برای فعالیت های صنعتی و محیط هایی که در مجاورت گرمای زیاد قرار دارند، است.فاده می شود. همچنین از آنجایی که انواع سرامیک نسوز در برابر سایش و خوردگی حاصل از برخورد با مواد شیمیایی، مقاومت ویژه ای دارند، در پتروشیمی و پالایشگاه ها بسیار پرکاربرد می باشند.

معمولا در فروش سرامیک نسوز به تولیدات برندهای مرغوب و شناخته شده، توجه بیشتری می شود که این امر به دلیل است.فاده از بهترین مواد اولیه و کیفیت بالای تولید است.. به همین دلیل از محصولاتی که به این شکل تولید و روانه بازار می شوند، اسقبال بیشتری به عمل می آید.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه