رنگرزی و چاپ پارچه در اسلامشهر ( فروش )

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.


نکته حائز اهمیت در مرحله حرارت دادن پارچه در دستگاه است.نتر این است. که همه دمش های هوای گرم که به پارچه وارد می شود، باید به صورت ثابت و یکنواخت باشد. در غیر این صورت عملیات رنگرزی پارچه به درستی انجام نشده و ممکن است. رنگ پارچه در بعضی نقاط کمتر و در بعضی نقاط بیشتر یا به اصطلاح ابروبادی باشد.

در این بخش با طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه آشنا خواهید شد . برای چاپ بر روی پارچه از مواد رنگزایی که دارای خواص متفاوت هستند است.فاده می شود . برای رنگرزی پارچه ، در مدت زمان طولانی پارچه به رنگ آغشته می شود ( ماده رنگزا به صورت مایع می باشد ) . برای چاپ روی پارچه ماده رنگ زا ( ماده رنگزا برای چاپ به صورت خمیر می باشد ، البته باید دارای حلالیت خوبی باشد ) در مدت زمان کوتاهی روی پارچه قرار می گیرد . برای چاپ روی پارچه روش های متنوعی وجود دارد که در طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه ارائه شده اند . کد های آیسیک مرتبط با طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه عبارتند از :

کاربران گرامی، در این وب‌سایت تا حد امکان سعی کرده‌ایم تمام فایل‌ها را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار فایل خود در سحا‌فایل ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر