پارچه در اسلامشهر ( فروش )

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).

محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.


این ماشین‌‌‌ها براساس نیازهای تکنولوژی رنگرزی و تکمیل طراحی و توسعه یافته‌‌‌اند. جهت رسیدن به این منظور امروزه هم ماشین‌‌‌آلات و هم تکنولوژی‌‌‌های به کار رفته در بهترین موقعیت کاری در دنیا قرار دارند. کاربردها و هم‌‌‌چنین بهترین عملکرد، سهولت در کار با آن‌‌‌ها و تعمیر و نگهداری، تولید بسیار بالا و مزایای اقتصادی آن‌‌‌ها عموماً از نکات برجسته‌‌‌ی آن‌‌‌ها می‌‌‌باشد. اما آن‌‌‌چه در ابتدا به عنوان پیشرفت مطرح می‌‌‌شود در نکات زیر است.:

تولید بالا به‌‌‌دنبال نهایت تلاش در تولیدنخی که بتواند در سرعت‌‌‌های بالا کار نماید مورد هدف قرار گرفت. هم‌‌‌زمان با پیشرفت در ماشین‌‌‌های واترجت ماشین‌‌‌های ایرجت توسعه و تکمیل پیشرفت‌‌‌های قبلی برای بافندگی با نخ‌‌‌های ریسیده شده و صنعتی در سال ، ماشین‌‌‌های ایرجت در سال برای رنج وسیعی از انواع بافت پارچه حتی بافت با نخ‌‌‌های آبدوست به‌‌‌صورت مخلوط، آماده شد. ماشین‌‌‌های ایرجت به‌‌‌طوری مورد قبول صنعت قرار گرفت که تولید این ماشین‌‌‌ها به‌‌‌صورت انبوه شروع و برای بافنگی پارچه‌‌‌های با کیفیت بالا در نظرگرفته شد.

ماشین‌‌‌های رنگرزی و تکمیل معمولاً به ماشین‌‌‌ها و تجهیزاتی که برای شستشو، سفیدگری، رنگرزی، چاپ و تکمیل مورداستفاده قرار می‌‌‌گیرند، طبقه‌‌‌بندی می‌‌‌شوند. به‌‌‌علاوه ماشین‌‌‌ها و تجهیزات هر مرحله به طبقه‌‌‌بندی کوچکتری که تعدادی از انواع ماشین‌‌‌های آمده‌‌‌سازی با نوع منسوجات و نحوه‌‌‌‌‌‌ی عملکرد و وارد است.فاده آن‌‌‌ها تقسیم می‌‌‌شوند. بر این اساس ماشین‌‌‌های رنگرزی و چاپ و تکمیل رنج وسیعی از انواع ماشین‌‌‌آلات را شامل می‌‌‌شوند.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر