رنگرزی و چاپ پارچه در جنوب تهران ( فروش )

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

در باور عامه مردم تهران جنوب شهر از قدیم این منطقه به مردانگی و مرام و معرفت شهرت داشته اند. مناطق جنوب شهر تهران در ورزش به خصوص کشتی و فوتبال سرآمد در کشور ایران هستند. در سیاست جمهوری اسلامی ایران بسیاری از مناطق پایین شهر هستند.

به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 


ساختن رنگ یک مبحث کاملاً تخصصی است. که می توان در خصوص آن مطالب و مقاله های بسیار زیادی نوشت؛ اما به جهت تکمیل بودن این مطلب، در ادامه اشاره کوتاهی به نحوه ساختن رنگ و برخی موادی که به آن اضافه می شود و دلیل اضافه شدن این مواد می کنیم.

به طور کلی چیپس میوه جات به میوههایی گفته میشود که قـسمت خـوراکی آن پـس رسـیدن بـه گونه طبیعی رطوبت فراوانی دارد و بخش اعظم این رطوبت با خشک کردن به شیوههاي گونـاگون بـراي افزایش عمر نگهداري یا کاربردهاي دیگر، از میوهها گرفته میشود. خشک کردن میوه جات یکی از روشهاي جلوگیري از فساد میکروبی آنهاسـت. در ایـن روش در اثـر کاهش میزان رطوبت، امکان فساد میکروبی بسیار کم میـشود و سـرعت دیگـر واکنـشهاي مـضر نیـز بـه مقدار قابل توجهی کم میشود.

یکی دیگر از موادی که به رنگ اضافه می کنند، ماده دیسپرس کننده (Disperser) است.. این ماده برای نفوذ پذیری رنگ در عمق پارچه است.فاده می شود. اگر دیسپرس کننده به رنگ اضافه نشود، رنگ یک حالت سطحی بر روی پارچه دارد؛ اما با اضافه شدن این ماده رنگ به عمق تار و پود و بدنه نخ است.فاده شده در بافت پارچه به صورت کامل نفوذ می کند.



( فروش ) های دیگر در جنوب تهران