نی و حصیر در جنوب تهران ( فروش )

straw and mat-1
straw and mat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.

جنوب تهران یا پایین شهر به محله‌های جنوبی شهر تهران گفته می شود. شوش، مولوی، راه آهن و ... از جمله محله های جنوب تهران هستند. آسمونی در این بخش به معرفی محله های جنوب تهران می پردازد. محله های جنوب تهران شامل مناطق ، ، ، ، و هستند اما منطقه و هم تقریباً جزئی از محله های جنوب شهر تهران به شمار می روند که در ادامه باهم به بررسی تک تک این مناطق و محله های جنوب تهران میپردازیم.

شهرک ولیعصر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین محله های تهران یاد می شود در منطقه ۸ تهران تاسیس شده و آن را شهرک یافت آباد نیز معرفی می کنند.  دلیل شهرت این محله وجود بوستان ها و اماکن ورزشی می باشد که سبب شده در جنوب شهر به عنوان مرکز تفریحی برخی از افراد به حساب بیاید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از ساعت به بیرون رفته و تهران گردی کنید شهرک ولی عصر برای شما این امکان را فراهم آورده تا بتوانید غذا های فست فود ساعته را تجربه کنید.


همچنین اگر قصد خرید حصیر با کیفیت را دارید می توانید این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت از ما خریداری کنید. ما می توانیم حصیر باکیفیت را با بهترین بسته بندی در هر جای کشور برایتان ارسال کنیم. برای مشاوره و همکاری با ما تماس بگیرید.

سلام جناب برومند؛ یه مدل حصیر زیرانداز چوبی داریم که بیشتر در است.ان های جنوبی است.فاده میشه و برای سیاه چادر و آلاچیق هاست. این مدل حصیر از برگ نخل خرما درست شده و بهش بوریا هم میگن که ازش بعنوان زیرانداز حصیری در کف اتاق میشه است.فاده کرد (البته کاربرد اصلی ش سقف و دیواره هست) چون مثل قالیچه نرم نیستش؛

در بسیاری از سوال هایی که میشد در جواب بوریا و حصیر معنی یکسانی دارد و در حل جدول نیز برخی از افراد به این موضوع برخورد کرده اند، که بوریا همان حصیر است. ولی به نوع خاصی از حصیر، بوریا از نی شکافته شده تولید شده و همچنین در گذشته از این محصول به عنوان قالی یاد می کردند و در خانه ها نیز است.فاده می شد



( فروش ) های دیگر در جنوب تهران