ماشین آلات نساجی در جنوب تهران ( فروش )

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.

نازی آباد یکی از قدیمی‌ترین و مهم ترین محله های جنوب تهران می باشد که بسیاری از آن به عنوان عروس جنوب تهران یاد می کنند و لقب جردن جنوبی را به آن داده اند. بسیاری تصور می‌کنند دلیل نامگذاری این محله به دلیل ساخت و ساز هایی می باشد که در زمان رضاشاه آلمانی‌ها انجام داده اند ولی این محله بیشتر به دلیل اینکه نازخاتون یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه مالک آن بوده نامگذاری شده و تا سال این محله &#;ناز آباد&#; خوانده می شده است.. در این محله وسیع بیش از میدان وجود دارد که مهمترین میدان این منطقه بازار دوم می باشد که به خیابان اکبر مشهدی (پارس قدیمی) و ته خط متصل می باشد. در راستای خیابان نازی آباد مغازه های متعددی ساخته شده و آن را به بورس خرید لباس تبدیل کرده است.. بسیاری این محله را به عنوان اصلی ترین بخش جنوب تهران به حساب می آورند.

از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.


تعمیر و نگهداری ماشین آلات صنعتی مختلف یکی از چالش هایی است. که هر شرکتی باید آن را به عهده بگیرد. این یک عامل کلیدی است.، زیرا این وظایف عملکرد بهینه فعالیت های تولیدی روزانه ما را تضمین می کند و از شلوغی غیر ضروری کارخانه های تولید جلوگیری می کند.

مرحله ششم: پس از ژاکارد همزمان با اختراع دستگاه تعویض ماکو به تدریج عملیاتی مثل دفتین زدن، پودگذاری، تشکیل دهنه و... که قبلاً توسط نیروی انسانی انجام می شد؛ از طریق ماشین های مکانیزه خودکار انجام گرفت. این عمل تأثیر شگرفی در سرعت دهی و بازدهی ماشین های بافندگی بر جای گذاشت. 

ماشین آلات نقش بسیار مهمی در هر صنعتی ایفا می کنند. صنعت نساجی و پوشاک نیز از این امر مستثنی نیستند. از پانزده سال گذشته رونق زیادی در صنعت اتوماسیون و کارخانه های پوشاک فوق مدرن و خودکفا وجود داشته است.. این امر موجب افزایش اهمیت خرید ماشین آلات نساجی نو و دست دوم شده است.. خرید و واردات ماشین آلات نساجی دست دوم روز به روز رو به افزایش است.. صنعت نساجی مقدار زیادی به واردات ماشین آلات دست دوم نساجی متکی است..



( فروش ) های دیگر در جنوب تهران