رنگرزی و چاپ پارچه در ورامین ( فروش )

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

ورامین زمان پیشین حاکم‌نشین بوده و قلعه در غایت حصانت داشته الحال بعد از تهران محلی در ری از آن شگرف‌تر نیست، و از میوه‌جات انگورش بر تمام ری رجحان دارد و مضافات نیک چنانچه یکی از آن مواضع خاوه است. که حاصلش قریب سه‌هزار تومان است. و بیشتر ارتفاعات یک من صد من می‌شود.


در این بخش با طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه آشنا خواهید شد . برای چاپ بر روی پارچه از مواد رنگزایی که دارای خواص متفاوت هستند است.فاده می شود . برای رنگرزی پارچه ، در مدت زمان طولانی پارچه به رنگ آغشته می شود ( ماده رنگزا به صورت مایع می باشد ) . برای چاپ روی پارچه ماده رنگ زا ( ماده رنگزا برای چاپ به صورت خمیر می باشد ، البته باید دارای حلالیت خوبی باشد ) در مدت زمان کوتاهی روی پارچه قرار می گیرد . برای چاپ روی پارچه روش های متنوعی وجود دارد که در طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه ارائه شده اند . کد های آیسیک مرتبط با طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه عبارتند از :

در قسمت پشت مخزن و دیگ بخار تانک هایی وجود دارد که در طول فرایند مقدار آب لازم را به مخزن اصلی انجام می دهد. بعد از تزریق آب مرحله بعد رساندن دما به درجه سانتیگراد است.. این دما باید حدودا تا دقیقه تداوم داشته باشد. بعد از یک ساعت نوبت به تزریق آب سرد خواهد رسید،هدف از تزریق آب سرد، سرد کردن حمام است.. بعد از سرد کردن حمام کالای رنگرزی را خارج کرده و شستشو می دهند. در رنگرزی پارچه به روش صنعتی از آمونیاک به عنوان تثبیت کننده رنگ است.فاده می کنند و برای خنثی کردن آن هم اسید است.یک بکار می رود.مرحله آخر در رنگرزی صنعتی شستن کالای رنگرزی با آب معمولی است.. این کار برای از بین بردن اسید روی کالا انجام میگیرد.برای آبگیری کالا حدودا یک ساعت و برای خشک کردن آن ساعت زمان لازم است.. بعد از خشک کردن نخ ها آماده بوده و می تواند روانه بازار شود.

کشور های چین ، هند ، امارات متحده عربی ، ترکیه و &#; از عمده تولید کنندگان پارچه های چاپ شده و رنگرزی شده می باشند . همچنین کشور های ترکمنستان ، افغانستان ، عراق و &#; از عمده مصرف کنندگان پارچه های چاپ شده و رنگرزی شده هستند .



( فروش ) های دیگر در ورامین