چرم و پوست در ورامین ( فروش )

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ورامین زمان پیشین حاکم‌نشین بوده و قلعه در غایت حصانت داشته الحال بعد از تهران محلی در ری از آن شگرف‌تر نیست، و از میوه‌جات انگورش بر تمام ری رجحان دارد و مضافات نیک چنانچه یکی از آن مواضع خاوه است. که حاصلش قریب سه‌هزار تومان است. و بیشتر ارتفاعات یک من صد من می‌شود.

یکی از روستاهای جذاب و دیدنی شهرستان ورامین، روستای خاوه است.. روستای خاوه در کیلومتری شرق بخش جواد‌آباد ورامین قرار دارد. درصورتی که در سفر به ورامین به دنبال مکان‌های سرسبز هستید، بازدید از روستای خاوه احتمالا نیاز شما را پوشش می‌دهد. طبیعت بسیار زیبا و آثار تاریخی این روستا، موجب محبوبیت بالای خاوه در بین گردشگران شده است..

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.


در این زمان ایرانی‌ها بخشی از ماشین‌آلات این حوزه مانند جعبه‌های لوازم چوبی را نیز تولید کردند. همین موارد سبب شد که در دهه صنعت چرم سازی ایران به یکی از سودمندترین مشاغل کشورمان تبدیل شد. اما متاسفانه پس از انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌ها تولید با کیفیت قبلی امکان‌پذیر نبود. در این زمان این صنعت نیز مانند سایر صنایع کشور تحت تاثیر تحریم‌ها قرار گرفت. حالا دیگر خبری از مواد شیمیایی وارداتی نبود و تولیدکنندگان باید مشابه این مواد را در داخل ایران تولید می‌کردند.

راه‌اندازی یک کارخانه یا حتی برپایی یک کارگاه چرم دوزی هرچند هم که کوچک باشد، اگر به صورت اصولی و با سیاست درستی پیش رود، سود خوبی به همراه خواهد داشت. یکی از مزایای راه‌اندازی کارخانه یا کارگاه تولید چرم در دسترس بودن اکثر مواد اولیه مورد نیاز است..

پس از این دو شهر نوبت به تهران و اصفهان بود که در دوره دوم پهلوی وارد این صنعت پرسروصدا شوند. حالا دیگر با وجود تولید بالای محصولات چرمی و است.قبال بی‌نظیر مردم از این محصولات این صنعت به سایر شهرهای ایران نیز نفوذ کرد. اگر بگوییم توسعه و گسترش این صنعت به‌روز شده در ایران به چشم‌به‌هم زدنی اتفاق افتاد، دروغ نگفته‌ایم؛ این صنعت تنها طی سال به یکی از مهمترین صنایع ایران تبدیل شد.



( فروش ) های دیگر در ورامین