طناب در رودهن ( فروش )

rope-1
rope-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

بهترین زمان سفر به رودهن بهار و تابستان است.. البته در اوایل فروردین ماه ممکن است. روستاهای شمالی رودهن هنوز سرد باشند و نتوانید در کنار رودخانه‌های آن قدم بزنید. اما به‌طورکلی هر زمان که از گرمای پایتخت یا گرمای سمنان کلافه شدید، یکی دو ساعتی را به طرف رودهن رانندگی کنید تا از خنکای کوهستان و رودخانه‌ها جانی دوباره بگیرید. البته پاییز و زمستان در پیست اسکی آبعلی (در نزدیکی رودهن) حال و هوای متفاوتی دارند، طرفداران ورزش‌های برفی برای رسیدن فصل سرد لحظه‌شماری می‌کنند تا در این موقع از سال از این پیست است.فاده کنند.


طناب های نسوز:به صورت عمده از الیافی مانندگرافیت،آرامید،تفلون و &#;&#;. تولید می شوندو گاهی مواقع برای بالا بردن مقاومت شیمیایی یا مکانیکی آن ها،در تولیدطناب نسوز از سیم های فلزی مسلح است.فاده می شود.این طناب ها در صنعت معمولاً به صورت چهار گوش و گرد تولید می شوند.این طناب به طور کلی قادر به تحمل دما و فشار بالا می باشد و خاصیت عایق بندی و انعطاف پذیری زیادی دارند. 

یکی دیگر از محصولات شکرت تولیدی طناب اصفهان تک تاب انواع طناب های نخی می باشد که بصورت کاملا مکانیزه و با است.فاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید و توزیع می شود. این طناب ها بیشتر در مصارف صنعتی و خانگی مورد است.فاده قرار میگیرد. شما می توانید در قمت تصاویر محصول این محصول را از زوایای مختلف مرود بررسی قرار دهید و ضمن بررسی کامل تصممیم به سفار این محصول بدهید.

خرید طناب نجات و با عنوان مختلف مانند طناب امداد و نجات و یا چتر نجات در بازار مصرف برای متقاضیان این محصولات برقرار می باشد.تولید کننده گان عمده انواع طناب در شهرهای لرستان،اصفهان،یزد و مازندران توانسته اند با تولید انواع طناب های متفاوت یک بازار مناسب خرید و فروش …



( فروش ) های دیگر در رودهن