طناب در پیشوا ( فروش )

rope-1
rope-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


خرید طناب دریایی به وسیله صنایع مختلف که در مناطق دریایی و سواحل مشغول به فعالیت هستند صورت می پذیرد.مشتریان این نوع طناب بیشتر شهرهایی مانند ساری،بندرانزلی،بوشهر و هرمزگان در شمال و جنوب کشور هستند. تولید طناب دریایی و طناب کشتی تولید انواع طناب و طناب های دریایی و کشتی …

با توجه به نیاز کشورهای مختلف به تامین کالا برای پیشبرد صنایع خود افراد وشرکت های مختلف اقدام به واردات محصولات گوناگون می کنند.با کاربردی که طناب صنعتی در کشور مقصد دارد،صادرات این کالا صورت می گیرد.تفاوت در قیمت و کیفیت از عواملی می باشند که تجار دیگر کشورها تمایل به برقراری روابط اقتصادی با کشور ما هستند.هر گونه طنابی که قابلیت است.فاده در صنایع مختلف را داشته باشد قطعاً مشتریانی در نقاط مختلف جهان دارد.

شرکت تولیدی و صنعتی طناب و نخ مصنوعی قصران در سال ۸۸ با هدف تولید انواع نخ های کشاورزی و صنعتی و همچنین انواع طناب های صیادی صنعتی و دریایی به ظرفیت سالیانه تن در سال در شهرک صنعتی جنت آباد است.ان سمنان به بهره برداری رسیده است..” با مدیریت : جناب آقای ناصر سیفان



( فروش ) های دیگر در پیشوا