طناب و تور ماهیگیری در بهارستان ( فروش )

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت


شرکت لاوان بافت با به کار گیری مواد اولیه مرغوب و رعایت است.انداردهای جهانی تحت نام تجاری سالیک سهم قابل توجهی از بازارهای داخلی را در اختیار داشته و متجاوز از درصد تولیدات خود را به بازارهای جهانی عرضه می نماید. این شرکت با افزایش صادرات خود به اقصی نقاط جهان توانسته سهمی شگرف در شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان ایران در عرصه تجارت بین المللی داشته باشد.

تور ماهیگیری دسته دار ، دارای نگهدارنده های مقاوم و اتصالات مستحکمی میباشد. در ساخت این وسیله از آلومینیوم و آلیاژ های ضد زنگ یا چوب ضد آب است.فاده شده است. و تور به صورت کاملا حرفه ای به قاب مثلثی ، مربعی یا دایره ای شکل متصل شده است..

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر در بهارستان