چرم و پوست در بهارستان ( فروش )

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


اینکه اولین کاخانه چرمسازی در شهر تبریز احداث شد، قطعا در لقب گرفتن این شهر به عنوان قطب چرم ایران بی‌تاثیر نیست. در میان ایرانیان به خصوص قدیمی‌هایی که از محصولات چرمی است.فاده می‌کردند، حتماً بارها و بارها نام چرم ‌تبریز را شنیده‌اید. اما چرا تبریز؛ مگر نه اینکه کارخانه قدیمی و تاریخی چرمسازی این شهر این روزها جزئی از دانشگاه شده است.؟

تولید کنندگان چرم در کشور ایران با این که رقیبی سرسخت برای یکدیگر هستند، اما همواره می‌کوشند که در راه رشد صنعت چرم ایران با ارائه باکیفیت‌ترین محصولات خود گام موثری بردارند. طبیعی است. که به جز تولیدکنندگانی که از آنها در این مطلب نام برده می‌شود، برندهای معروف دیگری نیز هستند که فعالیت‌های موفق آن‌ها قابل ستایش است.، اما ما در این متن سراغ بهترین‌های این بازار آمده‌ایم.

در کشور ما چرم سازی یک صنعت محبوب و معتبر به شمار می رود و این صنعت جایگاه ویژه ای در کشور دارد . قدمت صنعت چرم سازی در ایران حدود سال تخمین زده شده است. . و کشور ایران یکی از نام‌های آشنا در این صنعت به شمار می رود ودر تولید پوست و صادرات آن به کشورهای دیگر در رتبه بالایی قرار دارد. اما متاسفانه موفقیت چرم ایران در مرحله محصولات نیم ساخته متوقف می‌شود. در واقع باید بگوییم که ایران با تولید پوست خام با کیفیت بسیار بالا یکی از تامین‌کننده ‌های چرم سبک در جهان شناخته می‌شود، اما متاسفانه در نهایی شدن محصولات چرمی در عرصه بین‌المللی رشد چشمگیری نداریم.



( فروش ) های دیگر در بهارستان