طناب و تور ماهیگیری در شهر ری ( فروش )

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


این محصول از بهترین الیاف پلی پروپیلن و پلی اتیلن به صورت تابیده شده به هم تولید شده و دارای سایزهای متنوعی است.. این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر آب، رطوبت و پوسیدگی است.. از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.. ریسمان صیادی با است.انداردهای خاص و مشخصی ساخته شده است. و با محیط زیست نیز سازگار است.. تنوع بالایی در رنگ دارد و اغلب در رنگ های قرمز، سفید، آبی و زرد و … تولید می‌شوند. همچنین این محصول قابلیت تحمل وزن بالا را به خوبی دارد و بسیار محکم و مقاوم است..

تور های بسیار بزرگی که به دلایل مختلفی در آب های آزاد رها شده اند، اصطلاحا ghost nets نام می گیرند که متاسفانه امروزه تبدیل به یک خطر زیست محیطی شده اند. دلایلی همچون پارگی ناخواسته تور، رها کردن تور به عنوان زباله و عدم صرفه اقتصادی در بازیافت کردن آن ، گیر کردن تور در پروانه کشتی ها و قایق ها و&#; باعث شده تا بیش از % زباله های اقیانوسی را همین تور ها تشکیل دهند.

برای بیرون آوردن ماهی از آب باید سعی گردد که صفحه محافظ آبشش ماهی گرفته شود، در ماهیهایی مانند کپور که این امر به سختی امکان پذیر است. می توان ماهی را با دو دست بلند کرد که البته برای این کار ماهیگیر باید به داخل آب برود و معمولا به کمک یک فرد دیگر نیاز دارد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری