چرم و پوست در شهر ری ( فروش )

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


در اولین مرحله پوست ها نمک سود می شوند سپس آب سرد از روی پوست های نمک سود شده عبور داده می شود تا نمک ها در آب حل میشود. با اینکار پوست مقداری آبدار و تا حدودی پروتئین ها به همراه خون موجود در پوست خارج می شود. پروتئین های موجود در پوست باید گرفته شود تا هم کیفیت چرم بالا رود و هم از فاسد شدن آن جلوگیری شود.

اینکه اولین کاخانه چرمسازی در شهر تبریز احداث شد، قطعا در لقب گرفتن این شهر به عنوان قطب چرم ایران بی‌تاثیر نیست. در میان ایرانیان به خصوص قدیمی‌هایی که از محصولات چرمی است.فاده می‌کردند، حتماً بارها و بارها نام چرم ‌تبریز را شنیده‌اید. اما چرا تبریز؛ مگر نه اینکه کارخانه قدیمی و تاریخی چرمسازی این شهر این روزها جزئی از دانشگاه شده است.؟

اولین مانع فعالیت شرکت‌های تولیدکننده با حداقل ظرفیتشان است. که تولیدات را تا حد زیادی کم می‌کند. از طرف دیگر نبود فناوری لازم از جمله عدم به‌روزرسانی ماشین‌آلات در این حوزه یکی از مشکلات اصلی در مسیر رشد این صنعت به حساب می‌آید. همین موارد سبب شده است. که از لایه‌های مختلف چرم در صنعت ایران است.فاده بهینه نشود. درواقع در صنعت ایران شاهد از دست رفتن ارزش افزوده لایه‌ها هستیم. این در حالی است. که هیچ فناوری جهت بازیافت لایه‌ها وجود ندارد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری