ماشین آلات نساجی در شهر ری ( فروش )

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


از دیگر شرکت های فعال در عرضه ماشین آلات نساجی و بافندگی شرکت نورا نوین تک تدبیر است. که به خوبی توانسته است. بخشی مهم از صنعت نساجی در کشور را پاسخ گو بوده و تقاضای بازار را در حوزه تولیدات خود تامین نماید. این شرکت سازنده ماشین آلات ریسندگی و نساجی در کشور با کیفیت مطلوب می باشد.

شرکت رایکا کاویان رادین که با نام تجاری رکورد فعالیت دارد، با تکیه بر دستگاه های صنعتی پیشرفته خود، بیش از شانزده سال فعالیت ارزنده داشته و توانسته است. در بخش ماشین آلات نساجی و بافندگی نیز موثر واقع شود. این شرکت ماشين آلات چاپ ديجيتال با کیفیت ممتازی را به بازار ارائه کرده است. که کیفیت بالای آنها و عملکردی بهینه شده در تجهیزات ارائه شده، باعث شده است. تا به نامی آشنا در میان تولید کنندگان ماشین آلات نساجی دست یابد.

شرکت ماشین سازی راعی از جمله شرکت های موفق در ماشین آلات نساجی و بافندگی است. که به عنوان اولین طراح و تولید کننده ماشین چله پیچی بخشی شیب ثابت است. که آن را به شیب یابی هوشمند مجهز نموده و توانسته است. گامی موثر در خودکفایی کشور در این حوزه برداشته و از فناوری های روز دنیا بهره لازم را ببرد. ضمن آنکه یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی در منطقه به شمار می آید که ماشین کناره نویسی پارچه را تحت لیسانس شرکت سوئیسی راه اندازی نموده است..



( فروش ) های دیگر در شهر ری