طناب و تور ماهیگیری در غرب تهران ( فروش )

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه تهران در شرق تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال دارای جمعیت هزار نفری است.. دانشگاه علم و صنعت مهمترین دانشگاه واقع در منطقه تهران است. که جزو یکی از برترین دانشگاه های کشور محسوب میشود. نارمک، وحیدیه و مجیدیه معروف ترین محله های این منطقه هستند. محله های منطقه عبارتند از :

بافت منطقه بسیار جذاب و دیدنی می باشد و جالب است. بدانید که این منطقه هم دارای بافت قدیمی و خانه های ویلایی، و هم دارای بافت شهری جدید و برج های مسکونی متعدد و سر به فلک کشیده می باشد. در واقع باید اشاره کرد که در این منطقه، شهرک های مسکونی بسیار زیادی وجود دارد که با توجه به قدمت و سال ساخت، دارای بافت قدیمی و جدید می باشد. در بخشی از این منطقه خانه های ویلایی وجود دارد و در بخشی دیگر، برج های مسکونی و شهرک های گسترده وجود دارد. البته به طور کلی می توان گفت که منطقه جدید ترین منطقه پایتخت می باشد که عملیات های ساخت آن همچنان ادامه دارد. به جرات می توان گفت که این منطقه از زیباترین مناطق شهر تهران می باشد که هر فردی را مجذوب خود می کند.

بوعلی، سعادت آباد، مدیریت، کوهسار، پونک، شهید چوب تراش، شهید خرم رودی، صادقیه شمالی شهرک هما، صادقیه، شهرآرا، کوی نصر، پردیسان، شهرک آزمایش، تهران ویلا، برق آلستوم، تیموری، طرشت، همایون‌شهر، توحید، زنجان، شادمهر، ایوانک، دریا، شهرک غرب (قدس


همه ما میدانیم ماهیگیری یک ورزش و تفریح بسیار آرامش بخش و در عین حال هیجان انگیز است. . مطالعات و بررسی ها نشان داده است. ماهیگیری می تواند علاوه بر تنش زدایی و ایجاد آرامشِ ناشی از حضور در طبیعت ، کمک شایانی به رفع بیماریهای عصبی همچون افسردگی و اظطراب بکند و یک تمرین بسیار موثر در افزایش صبر و حوصله برای همگان باشد.

چه روی آب و چه زیر آب، این تور ها در جریان های آبی جا به جا می شوند و علاوه بر گرفتنِ جان موجوداتی که سر راه خود هستند، باعث آسیب دیدن تجهیزات مختلف دریانوردی و کشتی ها و قایق ها می شوند. سالانه تعداد قابل توجهی ماهی های بزرگ و کوچک ، لاک پشت ، دلفین، نهنگ ، پرنده های دریایی و حتی غواصان در این دام ها گیر میکنند و با توجه به مساحت بسیار بالایی که این تور ها دارند، زخمی و یا کشته می شوند . البته تنها غواصان هستند که با کمک چاقو و طبق آموزش هایی که دیده اند، خود را آزاد می کنند و جان سالم به در میبرند .

در طرح های ابتدایی از چمن و گیاهان برای بافت تور است.فاده شد و بعد ها با پیشرفت بشر و رایج شدن نخ ریسی، از الیاف کتان و پنبه است.فاده شد. اما امروزه از مواد مختلفی مثل نخ های ابریشمی ، نخ های مونو فیلامنت و نخ های پلی آمید، بیشترین است.فاده برای بافت تور می شود. در ادامه میتوانید در باره انواع مواد اولیه بافت تور های ماهیگیری اطلاعات بیشتری بخوانید.



( فروش ) های دیگر در غرب تهران