چرم و پوست در غرب تهران ( فروش )

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بی شک اگر شما از تهرانی ها بخواهید محله برجسته شهر خود را معرفی کنند شهرک اکباتان به عنوان یکی از این محله ها خواهد بود. شهرک اکباتان که پیش از انقلاب اسلامی ساخت و ساز آن شروع شد بخشی از پروژه سکونت کارکنان شرکت هواپیمایی هما بود که امروزه به یکی سمبل های شهر تهران تبدیل شده است.. این شهرک که بنا به گفته بسیاری اولین خانه سازمانی در ایران می باشد دارای فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود می باشد و بخشی از منطقه تهران به حساب می آید.

در ادامه این مطلب، همه چیز را درباره محله های غرب تهران، مشخصات آن ها، امکانات این محله ها، مسیر های دسترسی، مراکز خرید، جاذبه های تفریحی و گردشگری، و به طور کلی همه چیز درباره محله های غرب تهران را بیان کرده ایم. اگر با این محله های پایتخت آشنایی ندارید و یا دوست دارید، با محله هایی که در غرب تهران قرار دارند آشنا شوید و از امکانات مختلف موجود در آن منطقه ها بهره مند شوید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید و با آشنایی با محله های غرب تهران در بازدید و گشت و گذار در آن به راحتی بتوانید از این مطالب کمک بگیرید. 

میلاد نور درسال ۸ افتتاح شد این مجتمع دارای طبقه که شامل سه طبقه پارکینگ، دو طبقه همکف و شش طبقه ساختمان با نمایی شیشه‌ای و سبز رنگ است.. میلاد نور یکی از بزرگترین و معروف ترین مجتمع های تجاری واقع در این منطقه است. که حتی از سایر نقاط شهر هم به آن رجوع می کنند.


در دوره دوم پهلوی شرکت‌های خصوصی با واردات ماشین‌های غربی از آلمان و ایتالیا در این حوزه پیشرفت زیادی کردند. البته است.فاده از محصولات شیمیایی مختلف و البته موادی که از کشورهای غربی وارد می‌شد، نیز در این پیشرفت بی‌تاثیر نبود. همین موارد سبب شد که کیفیت چرم ایران تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

پس جای تعجب نیست اگر بگوییم تبریز ۸ درصد محصولات چرمی کشور از جمله کیف، کفش و غیره را تولید می‌کند. جالب است. بدانید که علاوه‌بر تامین نیازهای داخلی کشور، تولیدات چرم تبریز به خارج از کشور نیز صادر می‌گردد. در حال حاضر بیش از دویست و پنجاه کارگاه تولیدی چرم در شهر تبریز فعالیت می‌کنند. فعالیت بیشتر این کارگاه‌ها در حوزه تولید چرم سنگین و تعداد کمتری در حوزه تولید چرم سبک می‌باشد.

اما چرا باید تولیدات محصولات چرمی با پوست گاو درصد کمتری در مقایسه با پوست گوسفند داشته باشد؟ فکر می‌کنید با این حجم از تولید پوست در کشور چه چیزی جایگاه ما را در عرصه جهانی پایین می‌آورد؟ وقت آن رسیده است. که دقیق‌تر به این موضوعات بپردازیم.



( فروش ) های دیگر در غرب تهران