نخ و الیاف در غرب تهران ( فروش )

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه تهران جدیدترین منطقه تهران است.. منطقه تهران از نظر مساحت بزرگترین منطقه تهران محسوب شده و شهرک های مدرن و ساختمان های مرتفع اداری و مسکونی از ویژگیهای مهم این منطقه بحساب میآید. شهرک ها و محله های این منطقه عبارتند از :

داده های شهرسازی تهران عنوان می کنند که کلید تهران مدرن از منطقه ای به نام تهران ویلا زده شد. محمد رضا پهلوی هنگامی که قصد داشت تهران سنتی را متحول کند ساخت و سازهایی را در منطقه تهران ویلا آغاز کرد که بعد از مدتی به دلیل آغاز پروژه شهرک غرب این ساخت و ساز متوقف شد. اولین بخش از پروژه عظیم تهران ویلا در آغاز دهه شمسی به بهره برداری رسید و تا به امروز نیز اهالی تهران در آن خانه ها سکونت دارند. مهم ترین بخش های این منطقه شامل پارک تهران‌ویلا و روزنامه نگاران می باشند. از نظر جغرافیایی نیز این منطقه ما بین دو بزرگراه جلال ال احمد و شیخ فصل الله نوری می باشد و شمال این منطقه را نیز محله گیشا محدود کرده است..

از مهم‌ترین خیابان‌های پاسداران می‌توان به نگارستان، بوستان، اختیاریه، هروی، فرخی یزدی، گل نبی، ضرابخانه، بهستان، حصار بوعلی، شهرک شهید چمران، کلاهدوز، دروس، بهارستان، فرمانیه، لسانی، احتشامیه و اقدسیه اشاره کرد. افرادی که قصد «


الیاف رشته های نازک و بلندی هستند که از است.حکام و انعطاف پذیری کافی برای تولید نخ و پارچه برخوردار باشند. الیاف از مواد پلیمری (مولکولهای بسیار بزرگی) تشکیل می‌شوند که از به هم پیوستن مولکولهای کوچكتری به نام منومر ساخته می شوند. مواد پلیمري مناسب الیاف به صورت طبیعي وجود دارد ولي مي توان آن را به صورت مصنوعي نیز تولید کرد. به عنوان مثال سلولز یك پلیمر طبیعي و پلي است.ر یك پلیمر مصنوعي پرکاربرد است.. دانستن خواص الیاف براي انجام عملیات در صنایع نساجی اهمیت زیادی دارد، یکي از این خصوصیات مهم، طول می‌باشد. طول الیاف در انتخاب نوع ریسندگی اهمیت ویژه‌ای دارد، به همین دلیل الیاف را براساس طولشان به دو دسته تقسیم بندی می‌کنند:

شرکت تعاونی توليدی نخ سيرنگ، تولید انواع نخ و الیاف  را در کارخانه ای با ظرفیت بالا شروع کرده و به یکی از قطب های مطرح در منطقه در خصوص تولید نخ و الیاف مصنوعی گردیده است.. این تولید کننده نخ و الیاف نساجی همواره در خصوص ارائه بهترین کیفیت ، از امکانات به روز شده بهره برده و توانسته است. در کارخانه تولید نخ خود، پیشرفت و ارتقاء محصولات را در برنامه تولید قرار دهد. تولید الیاف 

شرکت ریسندگی رسن ریس یزد، از جمله کارخانجات تولید نخ و الیاف مصنوعی در ایران است. که انواع نخ های پنبه ای و مصنوعی را تولید کرده و از بهترین الیاف جهان بهره می برد. ظرفیت بالای تولید الیاف آکریلیک در ایران این شرکت را به یک قطب مطرح در صنعت نساجی تبدیل کرده است.. ضمن آنکه این کارخانه و تامین کننده نخ با بهره مندی از تجهیزات مدرن و پیشرفته ، همواره در لیست برترین تولید کنندگان نخ و الیاف نساجی بوده است..



( فروش ) های دیگر در غرب تهران