ماشین آلات نساجی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


شرکت رایکا کاویان رادین که با نام تجاری رکورد فعالیت دارد، با تکیه بر دستگاه های صنعتی پیشرفته خود، بیش از شانزده سال فعالیت ارزنده داشته و توانسته است. در بخش ماشین آلات نساجی و بافندگی نیز موثر واقع شود. این شرکت ماشين آلات چاپ ديجيتال با کیفیت ممتازی را به بازار ارائه کرده است. که کیفیت بالای آنها و عملکردی بهینه شده در تجهیزات ارائه شده، باعث شده است. تا به نامی آشنا در میان تولید کنندگان ماشین آلات نساجی دست یابد.

از دیگر شرکت های فعال در عرضه ماشین آلات نساجی و بافندگی شرکت نورا نوین تک تدبیر است. که به خوبی توانسته است. بخشی مهم از صنعت نساجی در کشور را پاسخ گو بوده و تقاضای بازار را در حوزه تولیدات خود تامین نماید. این شرکت سازنده ماشین آلات ریسندگی و نساجی در کشور با کیفیت مطلوب می باشد.

از دیگر فعالان مورد اعتماد و شناخته شده در ماشین آلات نساجی و بافندگی ، شرکت معتمد تکس است. که با هدف تمرکز بر بازار منطقه در شهر است.انبول ترکیه تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز نمود تا بتواند با عملکردی بهینه در تامین قطعات اصلی انواع ماشین آلات نساجی اقدام نماید. این شرکت همچنین همواره در تامین تجهیزات، دستگاه ها و قطعات فرش ماشینی به شرکت های تولید کننده خدمت رسانی کرده و با بهره مندی از نمایندگی انحصاری شرکت معتبر آنماک ماکینا ترکیه در ایران، به عنوان یکی از بهترین سازندگان ماشین آلات ریسندگی خدمات شایسته و سریعی را ارائه می کند.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان