چرم و پوست در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از طرفی به دلیل علاقه فراوان مردم ایران به کالاهای چرمی نه تنها بازار تولیدکنندگان صنعت چرم هنوز اشباع نشده است.، بلکه مشتریان زیادی نیز به دنبال محصولات این چنینی هستند. بنابراین آینده روشن و قابل پیشرفتی پیش روی این صنعت قرار دارد.

در کشور ما چرم سازی یک صنعت محبوب و معتبر به شمار می رود و این صنعت جایگاه ویژه ای در کشور دارد . قدمت صنعت چرم سازی در ایران حدود سال تخمین زده شده است. . و کشور ایران یکی از نام‌های آشنا در این صنعت به شمار می رود ودر تولید پوست و صادرات آن به کشورهای دیگر در رتبه بالایی قرار دارد. اما متاسفانه موفقیت چرم ایران در مرحله محصولات نیم ساخته متوقف می‌شود. در واقع باید بگوییم که ایران با تولید پوست خام با کیفیت بسیار بالا یکی از تامین‌کننده ‌های چرم سبک در جهان شناخته می‌شود، اما متاسفانه در نهایی شدن محصولات چرمی در عرصه بین‌المللی رشد چشمگیری نداریم.

تولید کنندگان چرم در کشور ایران با این که رقیبی سرسخت برای یکدیگر هستند، اما همواره می‌کوشند که در راه رشد صنعت چرم ایران با ارائه باکیفیت‌ترین محصولات خود گام موثری بردارند. طبیعی است. که به جز تولیدکنندگانی که از آنها در این مطلب نام برده می‌شود، برندهای معروف دیگری نیز هستند که فعالیت‌های موفق آن‌ها قابل ستایش است.، اما ما در این متن سراغ بهترین‌های این بازار آمده‌ایم.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان