نخ و الیاف در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


کارخانه تولید نخ و الیاف ایران نوبافت دارای قدمتی سی و پنج ساله در تولید انواع نخ و الیاف داشته و یکی از بزرگ ترین واحدهای تولیدی در صنعت نساجی در ایران است. که محصولات خود را همواره ارتقاء داده و توانسته است. تقاضای بازار تولید نخ و الیاف مصنوعی در ایران را به خوبی پاسخگو بوده و از برترین تولید کنندگان الیاف پلی است.ر در کشور و منطقه باشد. تولید الیاف آکریلیک در ایران و دیگر الیاف و نخ در این کارخانه عظیم و معتبر ، باعث شده است. که صنایع مختلفی را پوشش داده و نیازهای داخلی را تامین نماید.

کارخانه الیاف نمونه شرق گستر ، به عنوان کارخانه تولید لایی های پلی است.ر در بازار مطرح است.. ظرفیت بالای تولید در این کارخانه، آن را به یکی از تولید کنندگان الیاف پلی است.ر برتر در سطح کشور و منطقه تبدیل کرده است. که با پشتوانه تجهیزات پیشرفته و بخش تحقیق و توسعه خود، توانسته است. محصولات خود را نیز به بازارهای خارجی صادر نماید که به دلیل کیفیت بالای آنها، در تولید نخ و الیاف مصنوعی در ایران نامی آشنا گردیده است..

شرکت الیاف گستر یزد فعالیت خود را در زمینه تولید انواع نخ و الیاف شروع نموده است. که از تولید کنندگان الیاف پلی است.ر در طی این سال ها گردیده است.. محصولات با کیفیت بالا و تضمین آن ها  از سوی این شرکت معتبر، آن را به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان نخ و الیاف نساجی تبدیل کرده است. که تولید نخ و الیاف مصنوعی را در دستور کار خود داده است..



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان