نخ و الیاف در لواسان ( فروش )

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حمام تاریخی روستای افجه نیز در نوع خود دیدنی به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص که به دستور شاه عباس ساخته شده و دیوارها و کف حمام بازسازی شده است.. جالب اینکه مردم هنوز از این حمام است.فاده می‌کنند؛ با این تفاوت که خزینه را تعطیل کرده‌اند و حمام به‌صورت نمره (اتاقک‌های تک‌نفره با دوش) درآمده است.. این اثر در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

لواسان در ایام تعطیلات و آخر هفته‌ها بسیار شلوغ است.. چه افرادی که در لواسان ویلا دارند یا افرادی که می‌خواهند اوقات فراغت خود را در لواسان بگذرانند بهتر است. بدانند در ایام تعطیلات ترافیک سنگینی در این محله حکم‌فرما است. و بلوار امام خمینی، خیابان شهید اسدیان و خیابان معلم از مسیرهای پرترافیک محله لواسان تهران هستند.

آبشار موآب با ۸ متر ارتفاع، یکی دیگر از آبشارهای تماشایی افجه است. که قبل از دشت هویج خودنمایی می‌کند. گردشگران و کوهنوردانی که قصد رسیدن به دشت هویج را دارند، اغلب در کنار این آبشار است.راحت می‌کنند و از آن لذت می‌برند.


نخ یک کالای واسطه ی نساجی است. که در سیستم های مختلف ریسندگی تولید میگردد. اطمینان از کیفیت نخ تولید شده، متضمن تولید محصولی با کارایی مورد نظر میباشد. کنترل کیفیت نخ از طریق اندازه گیری و تعیین مشخصات فیزیکی و مکانیکی نخ امکان پذیر است.. این مشخصات بسته به نوع نخ شامل تعداد الیاف در سطح مقطع، سیستم ریسندگی، نمره نخ، تاب نخ، است.حکام کششی، ازدیاد طول، میزان روغن و مواد افزودنی، میزان جم شدگی در هوای داغ و &#; میباشد.

الیاف رشته های نازک و بلندی هستند که از است.حکام و انعطاف پذیری کافی برای تولید نخ و پارچه برخوردار باشند. الیاف از مواد پلیمری (مولکولهای بسیار بزرگی) تشکیل می‌شوند که از به هم پیوستن مولکولهای کوچكتری به نام منومر ساخته می شوند. مواد پلیمري مناسب الیاف به صورت طبیعي وجود دارد ولي مي توان آن را به صورت مصنوعي نیز تولید کرد. به عنوان مثال سلولز یك پلیمر طبیعي و پلي است.ر یك پلیمر مصنوعي پرکاربرد است.. دانستن خواص الیاف براي انجام عملیات در صنایع نساجی اهمیت زیادی دارد، یکي از این خصوصیات مهم، طول می‌باشد. طول الیاف در انتخاب نوع ریسندگی اهمیت ویژه‌ای دارد، به همین دلیل الیاف را براساس طولشان به دو دسته تقسیم بندی می‌کنند:

    پلیمر پلی است.ر مورد است.فاده برای تولید الیاف نساجی از پلیمریزاسیون اسید ترفتالیك و اتیلن گلیکول در داخل یک راکتور تحت کنترل با دما و فشار معین و با حضور کاتالیزور مناسب ساخته می‌شود. از پلیمریزاسیون این مواد، پلي است.ر به وجود می‌آید و پلیمر حاصل را در دستگاهی به صورت جامد در آورده و به قطعاتی کوچک به نام چیپس خرد می‌کنند. چیپس پلیمر را شست وشو داده و خشک می‌کنند تا رطوبت آن گرفته و آماده تغذیه به دستگاه ذوب ریسی گردد. الیاف پلي است.ر به روشی ذوب ریسی تولید می‌شوند. پس از آماده سازی چیپس پلي است.ر، آنها را در داخل مخزن تغذیه دستگاه ذوب ریسی می‌ریزند. چیپس‌ها ضمن ذوب شدن، با فشار از فیلتر مخصوصی عبور کرده و پلیمر مذاب وارد دستگاه رشته ساز می‌شود. رشته‌های فیلامنتی خارج شده از دستگاه رشته ساز بلافاصله سرد شده تا منجمد شوند. پس انجماد، فیلامنت ها برروی بوبین‌هایی پیچیده می‌شوند. برای اینکه الیاف پلی است.ر حالت مناسب و است.حکام کافی پیدا کنند آنها را از غلتك‌های کشش عبور می‌دهند. به عبارتی، فیلامنت‌های تولیدی را  تحت کشش قرار می‌دهند تا ضمن آرایش یافتگی مولکولی در الیاف، قطر و نمره الیاف به حد دلخواه برسد. فیلامنت‌های تولید به این روش هم می توانند به صورت فیلامنت درصنعت نساجی مورد است.فاده قرار گیرند و هم به صورت الیاف بریده بریده که در طول‌های کوتاه (در حد طول الیاف پنبه) یا بلند (درحد طول الیاف پشم) برش داده می‌شوند. در ضمن، فیلامنت‌های پلی است.ر مصارفی غیر از تولید پارچه نظیر مصارف صنعتی نیز دارند.



( فروش ) های دیگر در لواسان