پارچه در لواسان ( فروش )

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اولین ویژگی روستای افجه که آن را محبوب کرده است. مسیر دسترسی بسیار راحت به آنچه از تهران و چه از لواسان است.؛ و اما دومین ویژگی منحصربه‌فرد افجه قرارگیری دشتی دیدنی در این روستا است. که از آن با نام دشت هویج یاد می‌شود. اگر ساکن تهران هستید خوب است. بدانید که اینجا یکی از خاص‌ترین مقاصد سفر یک‌روزه در اطراف پایتخت است..

یکی از اولین جاهای دیدنی در سفر به لواسان گردنه قوچک است.؛ اما چرا باید از این گردنه دیدن کنیم؟ گردنه قوچک گردنه‌ای است. که تهران را به منطقه شمیرانات و جاهای دیدنی لواسان متصل می‌سازد. علاوه بر این در اینجا شاهد پارک جنگلی لواسان هم هستید. البته لواسان چند پارک جنگلی دارد و این پارک را با نام پارک جنگلی قوچک هم می‌شناسند.

حمام راحت آباد در روستای راحت آباد واقع شده و اثری متعلق به دوران صفوی و قاجار است. که در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت. بنای حمام در جهت شمالی-جنوبی ساخته شده و بخش‌هایی از آن تخریب شده است.. رختکن، گرم‌خانه و خزینه، بخش‌های مختلف این حمام را تشکیل می‌دهند. مصالح حمام راحت ‌آباد از سنگ لاشه و ملات گچ است.؛ هرچند در بدنه داخلی آن از ملات گل آهک است.فاده شده است..


انواع ماشین‌‌‌های رنگرزی براساس یکنواختی تغذیه و کم‌‌‌ترین تفاوت در پاریق‌‌‌های حمام‌‌‌های رنگرزی و در غالب آن‌‌‌ها، این ماشین‌‌‌هاکل مراحل رنگرزی توسط طراحی برنامه‌‌‌ی کامپیوتری کنترل می‌‌‌شود. هم انواع رنگرزی و خشک‌‌‌کن‌‌‌های تحت‌‌‌فشار و بدون فشار برای کنهای نخ معمولی و کنهای سوراخ‌‌‌دار و مخصوصاً خشک‌‌‌کن‌‌‌های فشار بالا برای نخ‌‌‌های پیچشی که توسط ماشین‌‌‌های اتوکن یا لاکنی با یک طرح مشخص، پیچیده شده زمان خشک نمودن و ظرفیت خشک نمودن، برای یک حجم تولید بالا بسیار مناسب است..

سازندگان این نوع ماشین‌‌‌ها در یک سری ماشین‌‌‌های رنگرزی مثل هیدرواکسترالتور و ماشین‌‌‌هایی با کاربری کمتر به منظور کنترل میزان مصرف آب در کل پروسه‌‌‌های مزبور با اطمینان درصد در جهت کاهش مصرف انرژی و حفظ انرژی از رشد و پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده‌‌‌اند. یک سری از این ماشین‌‌‌ها برای کار با سرعت‌‌‌های بالاتر از متر در دقیقه طراحی و ساخته شده‌‌‌اند.

تقریبا در هر نوع چاپ، چه برای اهداف تزئینی، تبلیغاتی یا کاربردی، انگیزه ای برای پذیرش گزینه های دیجیتال به منظور تقویت یا جایگزینی روش های سنتی وجود دارد. به عنوان گزینه ای تمیزتر، آسان تر و سریعتر در طراحی و تولید چاپ های سفارشی تبلیغ می شود. فناوری دیجیتال چاپ پارچه با دستگاه چاپ پارچه به عنوان راه حل ایده آل برای بسیاری از برنامه ها دیده می شود. در حالی که برخی حدس می زنند که جوهر افشان دیجیتال سرانجام جایگزین همه روش های دیگر چاپ خواهد شد و در واقع، برخی از برنامه ها قبلا گردش کار معمولی را متناسب با دیجیتال سازگار کرده اند، اما فناوری های آنالوگ همچنان در حال شکوفایی هستند.



( فروش ) های دیگر در لواسان