چرم و پوست در لواسان ( فروش )

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.

خرید خانه در محله لواسان تهران با توجه به نوع خانه آپارتمان یا ویلایی بودن آن، رویکرد متفاوتی را می‌طلبد. آپارتمان یا ویلا می‌تواند در محله‌های مجتمع مانند و مسکونی قرار داشته باشد. یا حتی در کوچه‌ای کوچک یا تپه‌ای دور افتاده در طبیعت قرار داشته باشد.

لواسان که در اصطلاح عامیانه به آن، لواسون گفته می‌شود، در لغت به معنای محل برآمدن خورشید است.. در گذشته ایرانیان اعتقاد داشتند، آفتاب از پشت رشته کوه البرز طلوع می‌کند و از آن‌جایی‌که لواسان در غرب و جنوب‌ غرب کوه دماوند واقع شده، این نام را برایش انتخاب کردند.


چرم درسا در سال با تولید لوازم چرمی فعالیت خود را رسما آغاز کرد. هدف برند درسا تولید محصولات باکیفیت و افزایش کارآفرینی در مسیر رشد و توسعه محصولات چرمی بود. در حال حاضر سیاست‌گذاری‌های ‌این برند معتبر، آن را وارد دوران جدیدی از توسعه و جهانی شدن کرده است..

با توجه به اینکه صنعت چرم در کشور ما از قدمت بالایی برخوردار است. و دامپروری و به دنبال آن تولید پوست نیز رونق مناسبی دارد؛ بنابراین با ورود تکنولوژی در این عرصه مطمئنا خیلی از هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند. هرچه ابزارآلات و تجهیزات چرم‌سازی به روز تر شود، تولیدکنندگان می‌توانند به جای هزینه‌های جانبی ناشی از دستگاه‌های قدیمی و مستهلک، سرمایه خود را صرف کیفیت محصولاتشان کنند.

اما چرا باید تولیدات محصولات چرمی با پوست گاو درصد کمتری در مقایسه با پوست گوسفند داشته باشد؟ فکر می‌کنید با این حجم از تولید پوست در کشور چه چیزی جایگاه ما را در عرصه جهانی پایین می‌آورد؟ وقت آن رسیده است. که دقیق‌تر به این موضوعات بپردازیم.



( فروش ) های دیگر در لواسان