اتصالات لوله در فیروزکوه ( فروش )

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..


لوله صنعتی در سه دسته بزرگ قرار می­گیرد که شامل لوله های درزدار، بدون درز و سایر لوله­ ها می­باشد. لوله های درزدار خود شامل: لوله درز مستقیم و مارپیچی، لوله جداره­­ی چاه، و داربستی می­باشد. لوله ­های بدون درز شامل: لوله­ مانیسمان، مبلی و لوله گوشتدار می­باشد. دسته سوم نیز شامل طیف وسیعی از لوله ها بوده که عبارتند از: لوله آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، گالوانیزه، پلی اتیلن (PE)، مسی، چدنی، برنجی، سربی، آزبست سیمانی، و سفالی.

اتصالات ساکت ولد به اتصالاتی گفته میشود که دارای یک قسمت تورفتگی می باشند که لوله و اتصالات دیگر میتواند در آن ها قرار گیرند.در این نوع اتصال از یک جوش به منظور آب بندی است.فاده میشود.جنس این اتصالات از کربن است.یل و فولاد آلیاژی است.نلس است.یل می باشد.این نوع اتصالات بیشتر در مواردی است.فاده میشود که نیاز به اتصالات قوی و ماندگار با عمری طولانی دارند.یکی از مطمین ترین اتصالات در بین تمامی اتصالات فلزی می باشند که تنها نکته منفی این اتصالات زمان بر بودن آن ها  در موقع نصب می باشد.

گستره ضخامت در لوله های صنعتی بسیار گسترده است.. در همین زمینه هندبوک های مربوط به لوله صنعتی اقدام به تعریف کدی برای ضخامت لوله ها نموده اند. این کد ابتدا به صورت STD ، XS و XXS بیان می گردید. با پیشرفت تکنولوژی طراحی ضخامت های بیشتر نیز مد نظر قرار گرفت و بنابراین رده های بینابین نیز تعریف شد. لوله صنعتی رده ضخامتی کمتر از لوله STD دارد. لوله صنعتی رده معادل STD و به همین ترتیب این لوله ها رده بندی می شود. رده ی لوله را با SCH نشان می دهند. این کلمه Schedule یا اسکژوئل نیز می گویند. همه ی این ها در حالی است. که ضخامت پروفیل های صنعتی و به طور خاص ضخامت لوله صنعتی تابع ورقی است. که از آن تولید می گردد و عمدتا برای لوله ی صنعتی رایج در بازار ضخامت تا میلیمتر رایج می باشد و در ذکر مشخصات آن هیچ‌گاه از رده ی لوله است.فاده نمی شود.



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه