ورق در فیروزکوه ( فروش )

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.


به طور کلی این ورق ها طی فرآیند نورد گرم، در دمایی بالاتر از دمای تبلور مجدد فولاد (معمولا بالاتر از درجه سانتیگراد) از نورد شمش اسلب تولید میشوند. به این صورت که شمش دما بالا از میان غلتک ها عبور داده شده و ضخامت آن کم میشود. بنابراین

نورد گرم به فرآیندی گفته می شود که در آن شمش فولادی را درون کوره می ریزند و پس از خارج کردن آن از کوره، یک لایه پوسته اکسیدی  روی آن پوشیده می شود. و بعد وارد مرحله پوسته شویی می شود. پس از آن وارد مرحله نورد خشن می شود. و پس از آن بعد از چند بار عبور از غلتک  به ابعاد مورد نظر دست پیدا می کند. سپس به سمت قفسه ‌های نورد نهایی ارسال می ‌شود. ورق گرم به ورق سیاه هم معروف است..

ورق سیاه و انواع ورق های فولادی عموماً با توجه به نوع نیاز صنایع مختلف کشور تولید می شوند. به دلیل این که کاربردهای ورق های فولادی بسیار گسترده است.، رونق هر کدام از صنایع می تواند میزان تقاضای همان نوع ورق فولادی را بالاتر ببرد. هر نوع ورق صنعتی برای یک کاربرد خاص مورد است.فاده قرار می گیرد. اما به طور کلی در رابطه با این که کاربردهای ورق صنعتی چیست، می توان به موارد زیر اشاره کرد:



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه