لوله در فیروزکوه ( فروش )

Pipe-1
Pipe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..

برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.


لوله‌های صنعتی خانواده بزرگی از لوله‌ها هستند که در صنعت ساختمان و سایر صنایع، کاربردهای گوناگونی دارند. این لوله‌ها با متریال مختلف در قطر و ضخامت و طول‌های متنوع و با شکل‌های متفاوت سطح مقطع تولید می‌شوند. موارد مصرف آن‌ها در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، ماشین‌سازی، سیستم‌های ابزار دقیق و انتقال حرارت، انتقال آب، کارهای عمرانی و شهرسازی، ساخت انواع سازه‌ها، پل‌سازی، تأسیسات ساختمانی و... است.. انواع لوله‌های صنعتی در سه دسته لوله‌های درزدار، لوله‌های بدون درز و سایر لوله‌ها دسته‌بندی شده‌اند که در ادامه به شرح هریک از آیتم‌ها می‌پردازیم.

مانیسمان نام یک برند از لوله‌های بدون درز است. که اولین بار لوله‌های بدون درز با این برند وارد بازار شدند و ازآن‌پس به این نام شهرت پیدا کردند. مانیسمان درواقع نام برادران آلمانی بود که در سال برای اولین بار روشی برای تولید لوله‌های بدون درز معرفی کردند. امروزه لوله‌های مانیسمان کاربرد وسیعی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارند.

لوله صنعتی جزء جدانشدنی از صنعت به شمار می روند که همواره بخش وسیعی از سیالات توسط این محصول صنعتی به پروژه‌های بزرگ و کوچک انتقال می یابد. امروزه لوله صنعتی ایده‌آل‌ترین گزینه برای سیستم‌های انتقال از جمله: نفت، گاز، آب، فاضلاب شهری و صنعتی، لوله‌های آتش نشانی و اطفاء حریق می باشد.



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه