تست لوله و اتصالات در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


در بند از قسمت این است.اندارد (MR-) عنوان شده که یک سری از مواد طبق این است.اندارد به لحاظ سرویس دهی در شرایط HS به صورت prequalified بوده، یعنی از پیش تأیید شده هستند و نیازی به آزمایش های اضافی ندارند. گفته شده که مواد لیست شده بر اساس نتایج تجربی و میدانی و/یا تستهای آزمایشگاهی دارای عملکرد مطلوبی تحت شرایط متالورژیکی، محیطی و مکانیکی بیان شده هستند.

به این صورت که در حین یا قبل از بهره برداری اولیه باید فشار در چند مرحله افزایش یابد تا به فشار عملیاتی برسد و در هر مرحله مدت زمان ماندگاری فشار به جهت تعادل درstrainایجاد شده در سیستم لحاظ شود.البته اگر سیال گاز یا بخار باشد،بازرسی اولیه باید انجام شود،یعنی ابتدا فشار باید کمتر از نصف فشار تست یا حداقل باشد؛ سپس بازرسی مربوطه از اتصالات انجام شده ودر این مرحله فشار مرحله به مرحله افزایش یافته تا به فشار تست برسد والبته با ماندگاری در هر مرحله؛سپس فشار تا فشار طراحی کاهش یافته تا آزمایشهای لازم برای بررسی نشتی انجام شود.

یکی از بهترین آزمون‌هایی که میتوان کیفیت لوله‌های پلی اتیلن را مورد بررسی قرار داد آزمون کشش می‌باشد. در این آزمون خواص گوناگون مکانیکی قابل اندازه گیری می‌باشد. بدین منظور نمونه‌ای در راستای طولی لوله مطابق است.اندارد تهیه شده و با سرعت معین تحت نیروی کشش تک محوری قرار می‌گیرد. در این مرحله نمونه بایستی دچار تغییر شکل پلاستیک شده و حداقل ۵% طول اولیه تغییر شکل ایجاد گردد. در نهایت  منجربه شکست و پارگی نمونه شود. درصد ازدیاد طول، نقطه تسلیم،نقطه شکست و مدول یانگ از جمله پارامترهای مهم و مشخصات مکانیک پلیمر می‌باشد که در این آزمون گزارش می‌گردد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه