ورق در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


انواع ورق های صنعتی کدامند و چه کاربردی در صنایع مختلف دارند؟ ورق ها یکی از اصلی ترین و مهم ترین مواد اولیه برای تولید مقاطع فولادی در صنایع مختلف مانند صنعت ساختمان سازی، خودرو سازی، ساخت لوازم خانگی و غیره هستند. ورق صنعتی همان گونه که از اسم آن پیداست، در صنعت است.فاده می شود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع ورق صنعتی و کاربرد آن ها در صنایع با ادامه مقاله با

ورق های صنعتی ورق هایی فولادی هستند که در انواع مختلف تولید می شوند و کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارند. وجود ورق های فولادی مختلف با ویژگی هایی متمایز موجب شده است. تا در گستره وسیعی از صنایع جزء بخش مهمی از اقلام ضروری قرار بگیرند. در واقع پیشرفت بسیاری از صنایع به تولید و 

در ایران ورق‌های سیاه ST، ST و ST، ورق صنعتی روغنی ST و ST و ورق‌های آلیاژی A، ST و A از محبوبیت بیشتری در بین خریداران برخوردار هستند، اما به طور قطع نمی‌توان درباره‌ی بهترین ورق صنعتی موجود در بازار و کارخانه‌ی سازنده‌ی آن نظر داد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه