شیرآلات صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


به این نوع بال ولو ، شیر ضربه ای، quarter-turn action و quick opening هم می­گویند. در این نوع شیرها از یک کره یا نیمکره است.فاده می شود که در وسط آن سوراخی تعبیه شده است. و هنگامی که در مسیر جریان سیال قرار می­گیرد، آب از این محفظه عبور و به عبارتی باز است. و در غیر این صورت بسته است.. همانند شیر سماوری حرکت درجه ای دارد و افت فشار کمی را ایجاد می کند.

یک اختلاف فشار برای عملکرد یک شیر چک صنعتی لازم است.. برای باز کردن شیر، آنها به فشار بیشتری در سمت ورودی نسبت به سمت خروجی نیاز دارند. هنگامی که فشار سمت خروجی بیشتر باشد (یا زمانی که فشار سمت ورودی ناکافی باشد) شیر بسته می شود. مکانیسم بسته شدن بسته به نوع دریچه متفاوت است.. آنها برخلاف سایر شیرها برای عملکرد صحیح به دسته، اهرم، محرک یا انسان نیاز ندارند.

به این نوع، needle نیز می­گویند. وظیفه اصلی این نوع شیرها کنترل جریان سیال بوده و عملکردی مشابه شیر کروی دارد منتها از یک سوزن بلند و نازک کمک گرفته شده است.. چون مکانیسم این نوع شیرها مورد اعتماد طراحان است.، در عملیاتی که بسیار حساس و دقیق باشند به کار می روند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه