تست لوله و اتصالات در پردیس ( فروش )

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


تست هیدرواستاتیک را در کارخانه ها معمولا بعد از خاموش کردن و تعمیرات انجام می شود تا برای راه‌اندازی مجدد دستگاه ها به مشکل بر نخورند.آزمایش هیدرو با پر کردن کامل مواد با آب، وکیوم هوای موجود و سپس تحت فشار قرار دادن کل سیستم تا . برابر فشار مجاز شروع می شود. بارزس، چندین ساعت یا چند دقیقه در این شرایط نگهداری می شود. در این مدت بررسی های بصری روی لوله انجام می دهد که آیا علائم احتمالی ترک وجود دارد یا خیر؟

به این صورت که در حین یا قبل از بهره برداری اولیه باید فشار در چند مرحله افزایش یابد تا به فشار عملیاتی برسد و در هر مرحله مدت زمان ماندگاری فشار به جهت تعادل درstrainایجاد شده در سیستم لحاظ شود.البته اگر سیال گاز یا بخار باشد،بازرسی اولیه باید انجام شود،یعنی ابتدا فشار باید کمتر از نصف فشار تست یا حداقل باشد؛ سپس بازرسی مربوطه از اتصالات انجام شده ودر این مرحله فشار مرحله به مرحله افزایش یافته تا به فشار تست برسد والبته با ماندگاری در هر مرحله؛سپس فشار تا فشار طراحی کاهش یافته تا آزمایشهای لازم برای بررسی نشتی انجام شود.

برای لوله هایی که باید برای انتقال سیالات در فشار معینی است.فاده شوند، آزمایش هیدرواستاتیک برای تعیین ارزیابی ریسک لوله برای شکستگی و نشتی اعمال می شود. آزمایش های هیدرو معمولاً پس از بسته شدن خطوط لوله و تعمیرات انجام می شود تا تأیید شود که تجهیزات لوله کشی همچنان برای است.فاده عملیاتی تحت شرایط خاص مناسب هستند.



( فروش ) های دیگر در پردیس