لوله در پردیس ( فروش )

Pipe-1
Pipe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


لوله های فولادی به دلیل کاربردشان از مهمترین لوله های صنعتی در بازار صنعت به شمار می رود، این لوله ها در دهه ۸ میلادی پا به عرصه صنعت گذاشتند و از آن زمان تا به حال دائم در حال پیشرفت است.، مهمترین مزیت این نوع از لوله ها،  قطری بزرگ آنها می باشد. این لوله ها در انواع درز دار و بدون درز در بازار وجود دارد، که نوع بدون درز آن از کیفیت بهتری بهره می برد و کاربرد بیشتری در صنایع پتروشیمی دارد.

مانیسمان نام یک برند از لوله‌های بدون درز است. که اولین بار لوله‌های بدون درز با این برند وارد بازار شدند و ازآن‌پس به این نام شهرت پیدا کردند. مانیسمان درواقع نام برادران آلمانی بود که در سال برای اولین بار روشی برای تولید لوله‌های بدون درز معرفی کردند. امروزه لوله‌های مانیسمان کاربرد وسیعی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارند.

همان‌طور که از نام آن مشخص است.، در تمام سطح بدنه این نوع لوله هیچ‌گونه درز جوشی وجود ندارد. یکنواخت و همگن بودن سطح لوله‌های بدون درز منجر به افزایش است.حکام مکانیکی آن‌ها شده است.. پروسه تولید این لوله به صورتی است. که در آن هرگونه تنش جوشی حذف شده است.. البته در نتیجه پیچیده بودن فرآیند تولید لوله بدون درز، قیمت این محصولات به نسبت لوله درزدار بالاتر است.. در مواردی که لوله حامل سیالی خورنده و مخرب است.، یا دما و فشار کاری به صورتی باشد که نیاز به توجه ویژه در سیستم پایپینگ باشد، از لوله بدون درز است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر در پردیس