شیرآلات صنعتی در پردیس ( فروش )

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.


درپوش برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و ایزوله کردن اجزای داخل ولو، روی آن نصب می شود. درپوش روی بدنه به روش های پیچی (Bolted Bonnet)، روش جوشی (Welded Bonnet) یا روش رزوه ای (Threaded Bonnet) مونتاژ می شود. در روش پیچی و رزوه ای معمولا یک واشر آببندی مابین درپوش و بدنه قرار داده می شود که به آن Bonnet Gasket می گویند.

شیرهای دروازه‌ای را معمولاً یا به‌صورت کاملاً باز یا کاملاً بسته بکار می‌برند زیرا این مدل از شیرهای صنعتی گزینه مناسبی برای است.فاده در حالت نیمه‌باز نیست و دلیل آن حساس بودن شیر در مقابل سایش و خوردگی است.. باز و بسته کردن شیرهای دروازه‌ای نیاز به زمان زیادی دارد و به‌طورمعمول از این مدل شیر در مواردی که نیاز به باز و بسته شدن سریع جریان باشد، است.فاده نمی‌شود.

مجموعه صنعتی خدماتی پایپینگ مال با بیش از ده سال سابقه در زمینه تولید ، تجهیز و تامین قطعات صنعتی فعال می باشد. کادر فنی مهندسی مجموعه با بیش از یک دهه تجربه و دانش فنی مفتخر به ارایه بهترین خدمات و رفع نیاز صنایع سبک و سنگین در اسرع وقت می باشد.  زمینه اصلی فعالیت پایپینگ آنلاین تجهیز و خدمات رسانی به پالایشگاه ها و مجموعه های مرتبط با صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی می باشد.



( فروش ) های دیگر در پردیس