شیرآلات صنعتی در قرچک ( فروش )

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.


از بیرون بدنه شیر، یک دسته برای تنظیم فیزیکی شیر است.فاده می شود. شیرهای اتوماتیک دسته ندارند. با این حال، برخی، مانند شیرهای بازرسی، دارای یک دسته برای اهداف دستی هستند. یک محرک به طور خودکار یا از راه دور یک شیر را از خارج از بدنه راه اندازی می کند. برخی از شیرها، مانند شیرهای بازرسی و شیرهای کمکی، نه دستگیره دارند و نه محرک زیرا به طور خودکار از داخل کار می کنند.

به این نوع بال ولو ، شیر ضربه ای، quarter-turn action و quick opening هم می­گویند. در این نوع شیرها از یک کره یا نیمکره است.فاده می شود که در وسط آن سوراخی تعبیه شده است. و هنگامی که در مسیر جریان سیال قرار می­گیرد، آب از این محفظه عبور و به عبارتی باز است. و در غیر این صورت بسته است.. همانند شیر سماوری حرکت درجه ای دارد و افت فشار کمی را ایجاد می کند.

شیر دروازه ای که به آن شیر کشویی یا گیت ولو گفته می شود، جز شیرهای خطی (Linear) است. که برای قطع و وصل جریان سیال است.فاده می شود. شیر دروازه ای با توجه به مکانیزم طراحی و ساخت ساده و همچنین عملکرد آسان در باز و بسته شدن، بیشترین مصرف را در بین شیرهای خطی قطع و وصل دارد. شیر کشویی در حالت باز، کمترین افت فشار را ایجاد می کند. از شیر دروازه ای به دلیل ایجاد آشفتگی و عدم آببندی در حالت نیمه باز، نمی توان برای کنترل سیال است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر در قرچک