ورق در قرچک ( فروش )

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.


ورق‌ صنعتی اسیدشویی از انواع ورق نورد گرم به شمار می‌رود که اکسید موجود در سطح آن اسیدشویی شده و از ورق سیاه براق‌تر است.. این ورق صنعتی به طور گسترده در صنعت کشتی‌سازی است.فاده می‌شود و در برخی از موارد نیز برای ساخت قطعات مستحکم و مقاوم به سایش اتومبیل مانند رینگ و شاسی به کار می‌رود.

ورق صنعتی ، ورق‌ها یکی از مواد اولیه‌ی اصلی و پایه در صنایع تولیدی مختلف، مانند ساختمان‌سازی، تولیدات لوازم خانگی و … هستند. ورق صنعتی، همان‌طور که از نامش پیداست، در صنعت کاربرد دارد و به همین دلیل آن را از فلز می‌سازند. برای آشنایی هرچه بهتر با ورق صنعتی، انواع و کاربرد آن، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای پایین آوردن نیروی وارد شده، ورق ها را به منظور کاهش ضخامت و دقت در نورد سرد، از قفسه چهار غلتکی عبور می دهند. درون این قفس ها غلتک های پشتیبان به همراه غلتک های اصلی وجود دارد. غلتک هایی که مستقیما با ورق تماس دارد، قطر کم تری دارد و غلتک های پشتیبان، قطر بیشتری دارد.



( فروش ) های دیگر در قرچک