ماشین آلات ورق در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Sheet machines-1
Sheet machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.


گروه بازرگانی هفت الماس نفیس نماینده انحصاری کارخانجات بزرگ چین است.. این شرکت در زمنیه‌ی واردات ماشین آلات صنعت چاپ و کارتن سازی تحت برند دیاپک با ۵ سال سابقه درخشان در زمینه تجارت بین الملل مفتخر است. خدمات ویژه و متفاوت خود را در زمینه‌های مخلف…

TMC با بیش از سال سابقه در صنعت چاپ و بسته بندی کشور و آسیا کلیه ماشین آلات خود را با نصب ، سرویس ، آموزش و خدمات پس از فروش رایگان در سراسر ایران عرضه می دارد. خدمات پس از فروش همواره دغدغه اصلی خریداران و وظیفه اصلی عرضه کنندگان کالا می باشد. …

قرقره‌های کاغذ (Paper Pulleys) با است.فاده از ماشین آلات ورق سازی سینگل فیسر (دستگاه ساخت کاغذ راه راه)، تغذیه می‌شوند و با بخار حرارتی تهویه می‌شوند. در مرحله بعد نشاسته به نوک فلوت‌ها زده می‌شود. سپس آستر داخلی به آن‌ها چسبانده شده و محیط موجدار و لاینر از تک چهره با هم خارج می‌شوند که به آن تار تک چهره می‌گویند. از تک چهره، تار تک وجهی وارد صفحه دوتایی می‌شود که در آنجا با آستر بیرونی برخورد می‌کند و مقوای موجدار لایه را تشکیل می‌دهد. در نهایت بعد از دابل فیسر (Double facer)، از طریق اسلیتر (شکافنده) و دستگاه برش، روی هم قرار می‌گیرند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک