ماشین آلات چوب در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Wood machinery-1
Wood machinery-2



وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


شرکت البرز ابزار در سال با احداث کارخانه اي در شهر صنعتي البرز وارد حيطه صنعت و تجارت شد. اولين محصول شرکت که با برند محک به بازار عرضه شد نمونه اي از ماشين سنگ سنباده بود. در حال حاضر بیش از نوع محصول با برند های محک، آینهل و تاپ گاردن به صورت مستقیم قابل ارائه به شما عزیزان میباشد.

ماشین آلات صفحه ای ام دی اف مخصوص کار بر روی ام دی اف، نئوپان روکش دار و ملامینه می‌باشند که به چند گروه مختلف از جمله دورکن، لبه چسبان، پانل بر، دستگاه روکش و... تقسیم می‌شوند، هر مورد برای انجام یک مرحله خاص است.فاده می‌شود.

ماشین آلات سی ان سی یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های صنایع چوب است. که عملیات مختلفی همچون برش، سوراخ کاری، حکاکی و ایجاد طرح و نقش‌های مختلف بر روی چوب را انجام می‌دهد. سی ان سی چوب در مدل‌های مختلفی از قبیل تخت، لیزری، کنسولی و... تولید می‌شود که هر مدل متناسب با نوع کار و نیاز کارگاه‌ها انتخاب می‌گردد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه