کارتن ساده در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


تولید کارتن ساده ارزان به درخواست مشتری صورت می پذیرد و نیازمند ابعادی از جمله طول، عرض و ارتفاع میباشد و شکل خاصی ندارد یعنی اصولا این کارتن ها به شکل مربع یا مستطیل میباشند و اصطلاحا به آنها کارتن مادر گفته میشود که مقاومت آنها بر اساس لایه ، ۵ لایه و یا لایه بودنشان مشخص میگردد و همچنین میتوانند در انواع چاپ و یا بدون چاپ تولید گردند.

مطمئنا در صورت داشتن پشتیبانی مالی مناسب، بهتر است. از ابتدا در فکر تاسیس کارخانه کارتن سازی باشیم. برپایی کارخانه همانگونه که گفته شده نیاز به سرمایه اولیه مناسبی دارد تا در ماه های اول بتوان هزینه های جاری کارخانه و پرسنل و همچنین هزینه های در گردش را از سرمایه اولیه پرداخت کرد تا در طی فرآیند تولید، نمودار در آمد رشد نماید و بتواند علاوه بر هزینه های خود کارخانه سود آوری نیز داشته باشد.

در این میان یکی از  مهمترین خصیصه‌ها وقت‌شناسی و عمل و انتخاب درست در بزنگاههای بازار است.. همه ی ما افرادی را سراغ داریم که با یک انتخاب نادرست باعث فروریختن یک کسب و کار پر سابقه و به ظاهر شکست ناپذیر شدند. در طرف مقابل مدیران زیادی را  میشناسیم که در کوتاهترین زمان بیشترین جهش را کرده اند. اینجا است. که سرمایه گذاری بهینه، موقعیت شناسی، انتخاب صحیح، مطالعه ی بازار و خرید با تحقیق و تفحص اهمیت پیدا می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه