چوب و چوب پنبه در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


چوب پنبه یکی از ماندگارترین موادی است. که قابلیت بازگشت به طبیعت را دارد و زمان تجدید آن بسیار کوتاه است.. به همین دلیل عنوان متریال سبز را به آن دادند. چوب پنبه دارای خواصی مانند انعطاف پذیری، مقاومت در برابر آب و مقاومت در برابر آتش است. که چوب پنبه را نه تنها به یکی از پرطرفدارترین محصولات صنعت ساختمان تبدیل کرده است.، بلکه می تواند در دکوراسیون داخلی و مبلمان به جایگاه ویژه ای دست یابد.

ورق چوب پنبه در واقع از پوست مرده درختان بلوط است.خراج می شود که اغلب بیش از سال عمر می کنند. پس از پوست کندن، چوب پنبه را برای چند هفته روی هم نگهداری می کنند تا خشک شود. سپس آن را می جوشانند تا نرم شود و در نهایت به صورت ورقه های صاف بریده و پهن می کنند تا خشک شود و پس از خشک شدن به صورت تخته های پهن به سراسر جهان صادر می شود.

واشر لاستیکی چوب پنبه ای به طور گسترده در صنایع خودروسازی و انرژی است.فاده می شود. همچنین چوب پنبه ترکیب شده با لاستیک مقاومت بسیار خوبی در برابر روغن و سوخت ترانسفورماتور دارد و با انعطاف پذیری قابل قبول و مقاومت فشاری بالا برای است.فاده در محدوده دمایی وسیع از منفی تا مثبت درجه سانتیگراد مناسب است..



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه