مقوا و کارتن در جنوب تهران ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.

محله های جنوب تهران شامل منطقه اصلی می‌شود که به ترتیب از منطقه ۵ شروع شده و به منطقه خط می شود حتی برخی از مناطق و نیز بخشی از جنوب تهران می شود. مشهورترین محله های تهران شامل نازی آباد ، شهر ری و منیریه می شود. حالا همراه با یکدیگر نگاهی به محله های اصلی جنوب تهران انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف ارزیابی می کنیم.

به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.


در سال ادوارد هالی از این مقوای موج دار به عنوان آستر کلاه های بلند است.فاده کرد و حق اختراع را از آن خود کرد. همچنین در سال شخصی از نیویورک به نام آلبرت جونز یک لایه کاغذ صاف را به کاغذهای موج دار اضافه کرد و به ماده ای ایده آل برای بسته بندی بطری و فانوس شیشه ای دست یافت. سه سال بعد از آن اسمیت نخستین دستگاه تولید عظیم و صنعتی مقوای موج دار را اختراع کرد. اولیور لانگ نیز به هر دو سمت کاغذ موج دار یک لایه صاف اضافه کرد ، ماده ای که امروزه به نام مقوای موج دار می شناسیم.

مقوای موج دار ماده ای است. با وزن نسبتا سبک و بیسار محکم و بادوام است. که در ساختار آن از لایه کافذ کرافت است.فاده شده است.. طبق اصول معماری یک کمان، بهترین تحمل کننده فشارهای سنگین خواهد بود. مقوای موج دار یا فلوت ( flute or corrugated ) بر همین اصل ساخته شده است..

کارتن فیبر موجدار از یک لایه مقوای صاف در دو طرف، با یک لایه موجدار در مرکز به نام فلوتینگ تشکیل شده است.. این مرکز موجدار باعث می‌شود که مواد محکم ‌تر شود و به آن اجازه می‌دهد اجسام سنگین‌تر را بدون خم شدن یا تا شدن نگه دارد.



( فروش ) های دیگر در جنوب تهران