کارتن ساده در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.

یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.


در بعضی از کارخانه های کارتن سازی این امکان وجود دارد که مواد اولیه و خمیر کاغذ را از چوب تهیه کنند که ورق کارتنی که تولید می شود از کیفیت و است.حکام بالایی برخوردار است. به این ورق کرافت می گویند چون که مواد اولیه ی آن از چوب است.. در این کارتن سازی ها همچنین نوعی کاغذ به نام کاغذ فلوتینگ تولید می شود که بسیار محکم و قوی است..

ویژگی دیگر بسته بندی با کارتن، این است. که فضای خالی اطراف قطعات با ورق کارتونی، ورق نایلونی، نایلون حباب دار، تکیه گاه (یونولیت، فوم و کارتن برای است.قرار و تثبیت کالا در بسته بندی) پر می شود و تا در حد امکان، از هرگونه آسیب به قطعات جلوگیری شود و آنها را در برابر عوامل خارجی از جمله فشار ناشی از سایر محصولات در فرایند های حمل و نقل، آسیب‌های مکانیکی، آسیب های حین انبارکردن، توزیع، ضربه و خش، رطوبت و غیره حفظ می کند.

اگر به نمونه کارهای گلبرگ باکس نگاهی بیاندازید مطمئنا متوجه دقت در ساخت آن ها می شوید. این موضوع علاوه بر است.فاده از تجهیزات پیشرفته به مواد اولیه کارتن ها نیز بستگی دارد. با این وجود سعی شده است. تا قیمتی منصفانه و رقابتی برای اینگونه محصولات در نظر گرفته شود تا مصرف کنندگان برای تهیه آن ها با چالشی رو به رو نشوند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران