کارتن فلکسو در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

محله های جنوب تهران شامل منطقه اصلی می‌شود که به ترتیب از منطقه ۵ شروع شده و به منطقه خط می شود حتی برخی از مناطق و نیز بخشی از جنوب تهران می شود. مشهورترین محله های تهران شامل نازی آباد ، شهر ری و منیریه می شود. حالا همراه با یکدیگر نگاهی به محله های اصلی جنوب تهران انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف ارزیابی می کنیم.

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 


چاپ فلکسو شاید برای برخی افراد خیلی پیچیده به نظر برسد. در صورتی که بررسی مراحل آن می تواند نشان دهد که فرآیند فلکسوگرافی بسیار جذاب و آسان است.. البته به شرطی که با دستگاه مخصوص آن آشنایی داشته باشید و ترفندهای چاپ را بشناسید.

با دستگاه فلکسو می توان بر روی محصولات زیر انواع طرح های سفارشی و خاص مشتری را چاپ زد. مواردی که ذکر می کنیم تنها بخش کوچکی از کاربردهای این دستگاه می باشد و هر روز با پیشرفت تکنولوژی به قابلیت های این دستگاه هم اضافه می شود‌.

فلکسو گرافی Flexography در واقع نوع چاپ درون خطی است.. چاپ فلکسو ب معنای انعطاف پذیر است. چرا که از کلمه لاتین Flexus گرفته شده است.. به همین دلیل این نوع چاپ قابلیت این را دارد که بر روی مواد انعطاف پذیری همچون پلاستیک، کاغذ، سلفون و … چاپ را انجام دهد. چاپ تکراری با طول متغیر، که به کمک طیف گسترده ای از جوهرها و لایه ها تنها با چاپ فلکسو امکان پذیر است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران