مقوا و کارتن در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


در سال ادوارد هالی از این مقوای موج دار به عنوان آستر کلاه های بلند است.فاده کرد و حق اختراع را از آن خود کرد. همچنین در سال شخصی از نیویورک به نام آلبرت جونز یک لایه کاغذ صاف را به کاغذهای موج دار اضافه کرد و به ماده ای ایده آل برای بسته بندی بطری و فانوس شیشه ای دست یافت. سه سال بعد از آن اسمیت نخستین دستگاه تولید عظیم و صنعتی مقوای موج دار را اختراع کرد. اولیور لانگ نیز به هر دو سمت کاغذ موج دار یک لایه صاف اضافه کرد ، ماده ای که امروزه به نام مقوای موج دار می شناسیم.

در سال شخصی از بروکلین به نام روبرت گید که در زمینه ساخت ساک های کاغذی و چاپ فعالیت داشت، در حال آماده سازی سفارش یکی از مشتریان خود بود که با است.فاده از یک خط کش فلزی برای برش زدن بخش های تاخورده است.فاده نمود که به این نتیجه رسید می تواند با برش زدن مقوا به راحتی تعداد زیادی جعبه یا همان کارتن بسته بندی تولید کند.

کارتن تلسکوپی: مانند کارتن بسته بندی موز کارتن دسته دار: مانند کارتن اسباب بازی کودکان کارتن سوراخ دار: مانند کارتن لبنیات کارتن یک درب: مانند کارتن هایی که برای هدایا است.فاده می شود. کارتن بدون درب: مانند کارتن بسته بندی یخچال و یا گاز



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه