کاغذ در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Paper-1
Paper-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.


با توجه به اطلاعات جدول بزرگترین کشور تولید کننده کاغذ در جهان چین است. که سالانه حدود میلیون تن کاغذ تولید می کند. پس از آن ایالات متحده و ژاپن قرار دارند. این کشور بزرگ تولید کننده کاغذ بیش از ۵٪ از کل تولید کاغذ جهان را در سال تشکیل می دهند. سایر کشورهای بزرگ شامل آلمان، کره جنوبی، فنلاند، برزیل، کانادا، سوئد و ایتالیا هستند که بیشترین سهم تولیدات کاغذ را به خود اختصاص داده اند.

رشد بخش بسته بندی کالاهای مصرفی عمدتاً تحت تأثیر تغییرات جمعیتی و روند مصرف کننده مانند تقاضای راحتی و پایداری و همچنین افزایش نگرانی ها درباره زباله های بسته بندی پلاستیکی صورت خواهد گرفت. در نتیجه، انتظار می رود صنعت کاغذ جهانی با افزایش تقاضای بخش بسته بندی کاغذ در آینده نزدیک، بیشتر تقویت شود.

در مجموعه پویاطاب همواره در راستای شعار و هدف اصلی  شرکت که رضایتمندی مشتری است. ، گام بر می داریم و سعی بر آن داریم تا با ارائه محصول با کیفیت، قیمت مناسب و ارسال به موقع در سراسر کشور خدمتی هرچند ناچیز به صنعتگران محترم و مصرف کنندگان محصولات این شرکت ارائه نماییم…



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه