کارتن لمینتی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


برای ساخت انواع کارتن ها و جعبه های لمینتی، سطحی از مقوا که بر روی آن عملیات چاپ انجام شده روی سطح کارتن چسبانده می شود. در داخل ورق کارتن لمینتی لایه هایی به اسم فلوت برای شکل دادن به موج ورق کارتنی وجود دارند. این فلوت ها  بر اساس است.انداردهایی به صورت A,B,C,E,F  تقسیم بندی می شوند و دارای ارتفاع و فاصله های متفاوتی هستند.

سپیدار کارتن، تولید کننده کارتن های لمینتی تهران با است.فاده از دانش، تخصص و تجربه کارشناسان حاذق این حوزه و به کارگیری تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا، آماده تولید بسته بندی مدنظر شما و کمک به گسترش کسب و کار شما است.. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصولات متنوع شرکت، روند کار،

این در حالی است. که چاپ روی کارتن های معمولی با مشکلات و محدودیت هایی همراه است. که این نوع کارتن، از آن ها مبرا است.. کارتن سازی فاطر انواع مختلف کارتن های لمینتی را با بهترین کیفیت در چاپ و مواد اولیه تولید می کند. برای آشنایی بیشتر با این نوع کارتن با ما همراه باشید.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه