مقوا و کارتن در پردیس ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.


ساده ترین نوع کارتن ها را کارتن معمولی می نامند که در ساخت آن ها شکل هندسی اهمیت چندانی ندارد. نام دیگر این کارتن ها، کارتن برش یا چاک می باشد. دلیل نام گذاری آن این است. که از چندین قسمت دارای خطوط برش است. و می تواند روی هم قرار بگیرد.

این کارتن از نوع بسته بندی مقوایی است. که ممکن است. بیشتر مواقع با آن مواجه شده باشید. در حقیقت یک نوع مقوا راه راه است. که از دو لایه کاغذ، کنگره یا فلوت ساخته شده است.. نوع کاغذ معمولا به صورت رول یا شیت تولید می شوند. شما می توانید هر نوع از

بازاریابی: کارتن های مقوایی تولید شده دارای شکل هایی هستند که نظر مشتریان را به خود جلب می کند و از آنجایی که قابلیت چاپ ( انواع چاپ روی کارتن که شامل: فلسکو، افست و سیلک هستند) بر روی آنها وجود دارد مشتریان می توانند بنا به سلیقه ی خود از رنگ های مختلفی است.فاده کنند تا هم جذابیت محصول خود را افزایش دهند و هم نام تجاری خود را به نمایش بگذارند تا مردم با آن آشناییتی پیدا کنند و هم تبلیغی در جهت افزایش فروش آنها شود.



( فروش ) های دیگر در پردیس