کارتن فلکسو در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.


چاپ روی کارتن به دو روش صورت می گیرد. است.فاده از چاپ مستقیم یا تک مرحله ‌ای مانند چاپ فلکسو که با وجود دقت کمتر آن در چاپ تصاویر نسبت به سایر چاپ‌ها، ولی به دلیل سرعت بالای چاپ بسیار محبوب است..  فلکسوگرافی در واقع یک نوع روش چاپی است. که از کلیشه های چاپی یا صفحات انعطاف پذیر است.فاده می کند. این صفحات بیشتر به صورت لیزری حکاکی شده و سپس حول غلتک دوّار پیچیده می شوند.

چاپ فلکسو کارتن، چاپ سیلک، چاپ افست و دیجیتالی نمونه هایی از چاپ روی جعبه های بسته بندی محسوب می شوند. هر کدام از این شیوه های چاپ، ویژگی ها و خصوصیات خاصی دارند. دستگاه های متنوعی برای انجام خدمات چاپ کارتن و جعبه های بسته بندی مورد است.فاده قرار می گیرد.

مراحل چاپ بسیار ساده و قابل فهم است.. نحوه چاپ فلکسو به این صورت است. که باید در وهله ی اول طرح یا نوشته ی مورد نظر، روی کلیشه بوجود آید. سپس کلیشه به غلطک موجود در فضای پشت دستگاه متصل می شود. غلطک دارای رنگ است.. پس به طرح رنگ می بخشد. زمانی که کلیشه روی سطوح مختلف قرار می گیرد، می تواند چاپ برجسته و باکیفیتی را ایجاد کند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس