کاغذ در پردیس ( فروش )

Paper-1
Paper-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.


صنعت کاغذ برای کاهش حجم و سمیت فاضلاب صنعتی خود با فشارهای زیست محیطی روبرو است.. تغییر سریع به سمت تولید پایدار کاغذ و ویژگی قابل بازیافت کاغذ و محصولات بسته بندی به برخی از روندهای عمده صنعت کاغذ در طی سالهای اخیر تبدیل شده است..

در تهیه و ساخت کاغذ، درختان بسیاری بریده می شوند. اگر چه به جای آن‌ها، درختان جدیدی کاشته می‌ شوند، ولی سرعت رشد این درختان به میزان کافی نیست تا جای همه‌ درختان بریده شده را پر کنند. به همین دلیل، کاغذهای باطله را بازیافت می ‌کنند. پس از گرد‌آوری کاغذهای باطله، جوهر روی آنها را با کمک‌ مواد شیمیایی از بین می برند. سپس آنها را با مواد شیمیایی و مقدار فراوان آب مخلوط می‌کنند تا دوباره خمیر کاغذ به دست آید. با انجام مراحل مشابه از این خمیر ورقه ‌های کاغذ ساخته می ‌شوند.

کارخانه پیشگامان صنعت کاغذ جهت تولید انواع کاغذ بسته بندی و کرافت از کارتن های ضایعاتی O.C.C و N.C.C است.فاده می نماید.محصولات این شرکت شامل کاغذ تست لاینر ، کرافت لاینر،وایت تاپ، فلوتینگ و لاینر می باشد که به صورت دولایه و تک لایه قابل تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.



( فروش ) های دیگر در پردیس